Friday, April 14, 2006

It's just a song that I play in my mind...

Tak terkata bibirku pabila memandangmu
Biarkan ku tenggelam
Sememangnya detik bahagia

Tak pernah pula kau merinduiku
Tak pernah juga kau menerimaku
Kau buat ku tenggelam dalam mimpi yang indah
Aku rindu, aku jemu...

Berikanku cinta seandainya ada
Bila cinta diharap balas tiada
Walau seketika cuma kita bersama
Aku rindu, aku jemu dengan mu

Inginku merindumu
Bawaku bersamamu
Inikah namanya cinta bila ramai mengganggu

Tak pernah pula kau merinduiku
Tak pernah engkau menerimaku
Aku masih tenggelam dalam mimpi yang pedih
Aku rindu, aku jemu denganmu

Kini makin suram daku terkenangkan waktu bersamamu
Semakin jauh daku terus tenggelam, ku selalu merindu
Walau seketika bersama, abadikan detik bahgia
Abadikanlah keikhlasan di hatiku...

No comments: